Ducijevi javni nastupi

22. август 2007. at 06:20 8 коментара

Što se tiče Ducijevih javnih nastupa,u sredu 29.08. od 13-16h. biće gost „Fokus“ radija.Tema emisije biće korupcija u sportu.Prvog sata biće razgovor u studiju,a posle toga ide uključenje slušalaca.

Radio „Fokus“ se za područje Vojvodine može slušati na 107.00 Mhz ,a za Beograd i centralnu Srbiju na 101,4 Mhz.

Dogovoreno je da mi ljudi iz radio „Fokusa“ pošalju na CD-u celu emisiju,tako da ću ja to posle da postavim na blog za slušanje.To će biti dobro za sve one koji ne hvataju signal radio „Fokusa“, a živa reč mnogo znači…!

Entry filed under: 14. Ducijevi javni nastupi, tribine - Obaveštenja o tome. Tags: .

Articles in Czech Articles in Turkish

8 коментара

  • 1. Nebojša  |  23. август 2007. у 16:52

    Eto Goco,sada znaš kada Duci ima nastup i možeš da obavestiš svoje dete da to prati.
    A pošto u Crnoj Gori ne možeš da pratiš radio Fokus,ovde ćeš na blogu da preslušaš celu emisiji,ili pak da skineš ceo materoijal,pošto ću ja to da postavim i za slušanje i za download.

  • 2. Milos  |  30. август 2007. у 16:17

    Shefe, bio bih ti vrlo zahvalan ako okacis emisiju. Nisam uspeo da odslusam celu, a rado bih je pustio i ukucanima.

  • 3. Nebojša  |  30. август 2007. у 17:15

    Naravno Miloše,okačiću emisiju čim mi stigne disk od ljudi iz „Fokusa“,a pogotovu što ja nisam ni mogao da slušam emisiju,jer ovde u Boru ne hvatam radio „Fokus“ tako da nisam ni čuo šta je Duci sve pričao.

  • 4. Milos  |  30. август 2007. у 22:20

    Ja slusam fokus preko interneta. Ako ti stvarno posalju disk carevi su najveci majke mi.

  • 5. Nebojša  |  30. август 2007. у 22:39

    E čoveče što ti je peh…!
    Pa oni mi nisu ni rekli da postoje na netu,niti su mi poslali link ka svom internet radio Fokusu,a komunicirao sam sa njima preko mejla,a poslali mi i baner bez web adrese,tako da ih nisam ni tražio preko neta,jel logički sam mislio da ako mi oni nisu poslali web adresu svoje radio stanice,da ih i nema na netu…

    A evo sad sam ih našo za pola sekunde…
    Baš mi krivo što nisam čuo Ducija uživo…!

    U zadnje vreme sam nešto mnogo malerozan…😦

  • 6. Nebojša  |  30. август 2007. у 22:57

    Evo,sada sam im i baner linkovao ka njihovoj internet adresi,joj čoveče koj peh…😦

  • 7. Milos  |  12. септембар 2007. у 10:50

    Jos uvek nema diska?

  • 8. Nebojša  |  12. септембар 2007. у 13:18

    Postaviću to do kraja Septembra…


Mapa sajta na srpskom

srbski
Klikom na donji link, imate pregledno sve na jednom mestu: Ducijeve tekstove, video i audio priloge, razne informacije:
http://wp.me/p6c8V-B7

Sitemap in english

eng
By clicking on the link below, you can find all in one place: Duci's articles, video and audio attachments, a variety of information in english and other languages:
http://wp.me/p6c8V-Bu

Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte. Posle unosa kliknite na "Prijavi me!"

Придружите се 971 другом пратиоцу

Категорије

Архива

Хероји победе над фашизмом

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The heroes of the victory over fascism

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Европска будућност балканских народа

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The European future of the Balkan peoples

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

JOIN US! NATO

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Претплата / Subscribe

Банер за блог Љубодрага Симоновића Дуција

Problemi sa slikom će biti otklonjeni

Дуцијеве књиге

Sport-Kapitalizam-Destrukcija

A new world is possible

Novi svet je moguć

Filozofski Aspekti Modernog Olimpizma

Olimpijska podvala

More Photos

