Ducijev nastup na radio Fokusu – 28.09.2007.

1. новембар 2007. at 08:24 6 коментара

Ovo što ćete sada slušati je Ducijev nastup na radio Fokusu u emisiji „Dosije“. Zbog onih koji nemaju ADSL brzu konekciju audio fajl sam konvertovao u fleš “ swf “ formatu,jer fajl tako ima 30,1 megabajta za download,dok u mp3 formatu ima 117MB.

Ducijev govor možete slušati i downlodovati.

Retko gde ćete čuti Ducijeve javne nastupe,jer ga zabranjuju,a čovek samo priča iz srca i duše ono što misli,raskrinkava nam velike laži,planetarne laži…. i iza toga čvrsto stoji celim svojim bićem i svojim životnim delom,svojim knjigama!

Sve čestitke ljudima iz radio Fokusa koji su pozvali Ducija da bude njihov gost!
Startujte ovaj audio plejer da preslušavate prezentaciju, da uživate u slušanju…

Preuzmi audio klip (22 mb.)

* * * * * * * * * * * * *

26.01.2014.

Од данас је овај изванредан интервју са Дуцијем и на Ју Тубеу.

Радио Фокус: Интервју са Љубодрагом Симоновићем – 29.08.2007.

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Entry filed under: 11. Audio. Tags: .

Još jedan postupak preuzimanja video klipova Novi link za Ducijev nastup na radio Fokusu.

6 коментара

  • 1. Milos  |  24. септембар 2007. у 08:45

    Bravo, hvala!

    Reci mi molim te, kad je audio u swf da li moze da se pusti u nekom player-u tako da ima sve komande. Ja ga otvorim sa IE i on samo pusti zvuk, a objekat razvuce preko celog ekrana i nema nikakav toolbar. Na desni klik ima ono standardno od flash.. play, loop, rewind i slicno?

  • 2. Nebojša  |  24. септембар 2007. у 13:38

    Miloše,
    Najbolje je da „swf“ fleš fajl konvertuješ u mp3 fajl i tada ćeš moći sa plejerima koje predpostavljam da već imaš , sa svim komandama da slušaš,pratiš i podešavaš fajl.

    Fajl će tada u mp3 formatu imati oko 117MB i ako nemaš neki program za konvereziju fajlova iz jednog formata u drugi,možeš sa ove adrese skinuti „Total Video Converter“ koji ja koristim,odličan je,lako se rukuje s’njim,i bez problema ćeš konvertovati „swf“ u „mp3“
    http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/

    Kao što sam rekao u gornjem tekstu,ja sam mp3 audio fajl ( 117MB ) koji su mi poslali iz Fokusa.,konvertovao u video „swf“ fajl,ali tu naravno nema slike i zato je sve prazno i nema komandi već samo može da se sluša audio zvuk,da bi izbego 117MB za download zbog većine koji nemaju brzu ADSL konekciju već sporu dial up,a u swf formatu fajl ima samo 30.1 MB.

    Zato je najbolje da svi kad skinu „swf“ fajl, da ga konvertuju u Mp3 i tako slušaju…

  • 3. Nebojša  |  24. септембар 2007. у 14:26

    Ducijev govor je izvanredan…!
    Voleo bih da Duci bude redovan gost na Fokusu,recimo dva puta mesečno, i da tako kaže sve što ima od početka do kraja,jer narod je „gladan“ istine i kad čuje reči istine,prepoznaće ih odmah,a tada ima šanse da živne malo,da se „probudi“ iz apatije i učmalosti i da se bori za svoje interese,za savoje egzistencijalne,životne interese,jer oni su do maksimuma ugroženi…!

    Nadam se da će ljudi iz Fokusa pročitati ovo,jer moja želje je verujem želja mnogih i vreme je da Duci ispriča sve što ima…!

  • 4. Nebojša  |  6. новембар 2007. у 17:17

    Na ovom linku možete da skinete besplatan plejer za fleš „swf“ formate u kome je i dat Ducijev govor za download.Tako da možete da upravljate fajlom bez da ga konvertujete u mp3…

    Swiff Player 1.1 Download

  • 5. Mladen  |  6. новембар 2007. у 21:58

    Kad sam skinuo taj fajl od 30 MB ispostavilo se da traje svega 10 min. i prekida u momentu kad Duci prica o nekim rekordima koje je postigao u nemačkoj ligi? Ne znam u čemu je problem? Možda urednik ovog bloga ima neku ideju? Unapred se zahvaljujem.

  • 6. Nebojša  |  7. новембар 2007. у 14:29

    Mladene,
    Sve sam ponovo proverio.
    Fajl je dobar,čuje se ceo Ducijev govor.
    Skinuo sam ponovo danas fajl kada sam video tvoj komentar i preslušao ga baš u „SWF“ formatu ( 30.1 MB.) sa fleš plejerom koga sam dao gore da se skine i kao što sam rekao,govor je trajao u punoj dužini : 2sata,8min. i 2 sec , bez ikakvih tehničkih prekida u govoru.

    SWF format je kao što znaš video format,a ne audio,međutim kada se mp3 konvertuje u swf, ostaje audio zapis,ton,a slike naravno ni nema kao što se i vidi kada se SWF plejerom preslušava audio fajl.No,da sam dao fajl da se skine u mp3 formatu imao bi 117MB,a ne 30.1 MB u SWF,dakle…manje megabajta za skidanje,a i meni za kačenje🙂 …

    Da,tačno je,SWF fleš plejer je pokazivao i merio vreme otkucaja frejmova za slike (6000 ) i to je bilo 10min.
    Međutim,bez obzira na to, preslušavanje Ducijevog govora i dalje traje,ton se čuje,tako da je Ducijev govor trajao u punoj dužini.
    Međutim,fleš plejer je i dalje pokazivao brze otkucasje merenja tonskog zapisa (fps) ,što možeš da vidiš na screenshotu ovde

    Ako si preslušavao fajl fleš plejerom,verovatno te je zbuniolo to što je plejer pokazivao 10 min.trajanja ( za frejmove) pa si možda prekinuo slušanje i isključio plejer,jer si mislio da je samo 10min i da je to kraj.
    Ali ,kao što sam rekao, i fleš plejerom se čuje audio fajl do kraja bez ikakvih prekida i smetnji…

    Bez obzira što se audio fajl može preslušavati fleš plejerom,fleš plejer je fleš plejer, za „swf“ formate , bolje ti je da ga konvertuješ u mp3 formatu i da ga preslušavaš adekvatnim plejerom.

    Skini onaj gore,Total video konverter i konveruj Ducijev govor u mp3 i slušaj.
    Ovde je i serijal

    Pozdrav.


Mapa sajta na srpskom

srbski
Klikom na donji link, imate pregledno sve na jednom mestu: Ducijeve tekstove, video i audio priloge, razne informacije:
http://wp.me/p6c8V-B7

Sitemap in english

eng
By clicking on the link below, you can find all in one place: Duci's articles, video and audio attachments, a variety of information in english and other languages:
http://wp.me/p6c8V-Bu

Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte. Posle unosa kliknite na "Prijavi me!"

Придружите се 971 другом пратиоцу

Категорије

Архива

Хероји победе над фашизмом

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The heroes of the victory over fascism

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Европска будућност балканских народа

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The European future of the Balkan peoples

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

JOIN US! NATO

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Претплата / Subscribe

Банер за блог Љубодрага Симоновића Дуција

Problemi sa slikom će biti otklonjeni

Дуцијеве књиге

Sport-Kapitalizam-Destrukcija

A new world is possible

Novi svet je moguć

Filozofski Aspekti Modernog Olimpizma

Olimpijska podvala

More Photos

