Duci na TV Jesenjin, Mart 2009.

31. март 2009. at 17:14 36 коментара

Duci je ponovo bio gost na TV Jesenjin, u sportskoj emisiji:“Kontranapad“, gde je preko sporta kritikovao kapitalizam kao jedan monstruozni fašistički poredak koji u trci za nezaježljivim profitom uništava sve pred sobom: ljude, život, prirodu… i zato ima ekocidni karakter. Sport je kapitalističkom poretku samo instrument u vidu duhovne droge koja služi da se masa ljudi, naročito mladih, drži u pokornosti, kao u nekom neprekidnom egzaltiranom transu, kome je za cilj da ih spreči da uvide prave uzroke njihovog nezadovoljstva.

Sport je kao ideologija kapitalizma „instaliran“ u svim zemljama, kao takav prihvaćen je i na istoku i na zapadu, nema razlike.
U toj ideologiji čovek (sportista) je sveden na nivo robotizovanog protivnika, neprijatelja koga treba savladati, a u boksu ga možeš i „legalno“ ubiti.
Dominirajući kapitalizam danas generiše socijalne razlike u državama, u društvima, a u sportu se samo vešto i perfidno tako nastalo nezadovoljstvo radničkih masa i mladih ljudi „preusmerava“ , gde ga oni u spektakularnim predstavama na stadionima u egzaltiranom zanosu prazne, kao i preko TV ekrana.

Ove bitne stvaru Duci uvek pominje…

Pored ostalog, Duci je govorio i o trenutnoj situaciji u našem društvu i gde je izlaz.
Pričao je nešto i o sebi, o besmislu organizovanja tzv „Univerzijade“ u funkciji pljačkanja ovog naroda, a u istom smislu govorio je i o zakonu o sportu koji treba da se donese, gde će to isto da se radi putem „privatizacije“ nad imovinom koju su stvorili radni ljudi, generacije!

Puno toga je rečeno.

Sve u svemu Ducijev nastup je pun njegovog prepoznatljivog naboja i energije koja jedino kao takva može da razbudi ovaj narod i sve građane! Sve je ogoljeno, kristalno jasno i prepoznatljivo, jer nema magle retoričkog zaglupljivanja koja se širi ko zaraza na glavnim elektronskim medijima.

Uživajte…!

Link ka video klipu na: http://www.youtube.com/
Video prilog možete skinuti prateći ovo uputstvo.

Za sve ljubitelje mp3 audio fajlova, za imaoce mp3 plejera i mobilnih telefona, sada možete sa donjeg linka skinuti Ducijev nastup i u mp3 formatu. Tako će se brže i masovnije širiti ovaj Ducijev nastup, jer gotovo da nema čoveka koji nema mobilni telefon, pa s toga može implementirati ovaj mp3 fajl u mobilni. Za vas je to iz video klipa izvuko Milan , a ja sam to samo dodatno kompresovao:

Preuzmite izvučen audio fajl iz Ducijevog nastupa (14.3 mb.) 

Entry filed under: 20. Video prilozi sa Ducijevim nastupima. Tags: .

Duci u Paraćinu Duci na TV Palma Plus, Mart 2009., NATO bombardovanje Jugoslavije

36 коментара

  • 1. Jelisaveta,Pancevo  |  9. април 2009. у 18:22

    Najubedljivija, najpametnija, najjasnija anliza svih vremena! S paznjom gotovo svaki dan pratim da li je gospodin Simonovic dao jos neki intervju, i kad ne nadjem nista onda po ko zna koji put slusam ono sto sam vec slusala. I nikad mi nije dosadilo. Cak mi se desilo da u nekoj zucnoj rasparvi, u zanosu poneta emocijama ( i sama sam covek osecanja) komentarisuci lik i delo Karle, izgovorim:“ ta bitanga…“-:). Najslikovitija, najkraca, najupecatljivija ocena svih vremena. Hvala.

  • 2. Stefan  |  9. април 2009. у 19:42

    Jelisaveta, Ducijeve emisije su nam, nažalost, jedina stvar koja nas održava u životu i daje nadu da će stvari da se promene. Važno je da i dalje postoje takvi ljudi, i da će postojati, koji nam bude slobodarski elan i veru čoveka.

    Obaveštavam te da će Nebojša na blogu postaviti Ducijevu emisiju sa Palme Plus (integralan intervju – bez cenzure) od 21. marta 2009. godine. I da su u pripremi Ducijeve emisije sa SOS kanala (2003. godine) koje su bile toliko ubojite da ih je režim zabranio… Ukoliko želiš mogu da ti pošaljem dva njegova sjajna intervjua iz (1996. i 2006. godine) koja se nisu našla na blog ali zaslužuju da se pogledaju, i da se imaju u arhivi.

    Hvala na javljanju. Stefan.

  • 3. Jelisaveta,Pancevo  |  9. април 2009. у 22:23

    Nisu ovo nikakvi komplimenti, ali stvari stoje ovako: Kad god mi potonu sve ladje, ja pronadjem( doduse tek sam juce naisla na ovaj blog, ranije sam gledala preko You Tube) emisije s doktorom Ducijem i gledam dok se ne osetim bolje. Znate koliko deluje antidepresivno imati jasan uvid u svet oko sebe o kome se gospodin usudjuje bez straha o posledicama da ljude informise o stvarnim razlozima naseg individualnog neuspeha! Ranije sam bila sklona da osudjujem sebe, medjutim, cinjenica je da mene ne vraca dva koraka nazad, jedan napred to sto sam mozda JA NESPOSOBNA, nego zato sto je ova tvorevina nesposobnjakovica na vlasti, zbog vlastite dobrobiti, psiholoski pobila celu naciju. Svakim danom se susrecem s mrtvacima koji hodaju. U vasoj emisiji sam nasla mnoge odgovore na ono sto sam sumnjala ali vazno je da se cuju i oni koji imaju kopetentnosti i pameti a i hrabrosti da govore o stanju u ovoj privatnoj drzavi par zapadnih servirki. Servirali su dostojanstven zivot jednog naroda za svoj udoban zivot. GADE MI SE!!! I da nije ovakvih emisija, ovakvih ljudi i poznavalaca prilika… Svaka cast i najboljem voditelju i televiziji Jesenjin, Palmi… Ndam se da ce biti jos urednika koji ce umesto budalastina da nam pruzi lek za ranjenu dusu. Ovakve emisije su zaista melem za nas koji smo poceli da verujemo da smo rodjeni za drugorazredni zivot, STO NIJE TACNO!

  • 4. Jelisaveta,Pancevo  |  9. април 2009. у 22:40

    @ Stefan, zahvaljujem unapred, evo ja cu tebi pokloniti knjigu. Moj e-mail je haliberi64@gmail.com. Razumeces zasto mi je stalo, komentarisala sam malo pre.
    @ Unapred se zahvaljujem i Nebojsi, radovala bi se kad bi i Nebojsi poklonila knjigu. Nema reci koliko mi znaci sto mogu da zavirim kad god osetim psiholosku potrebu za antidepresiv emisijom. Nemojte me pogreno razumeti, nisam ja nikakva kukavica, slabic, nesposobna… ali mi nikako nije islo u glavu zasto moram da zivim onako kako moram kad znam da mogu bolje! Sad znam i da bi se STDELA da zivim bolje!!! Nije to moj svet. Ovako je mnogo lakse!
    Ja bi vas molila da mi ne postavljate neke teske zadatke s komp. uprostavajte maksimalno, znate ja sam elektronski gotovo nepismena, samouka a gluuupaaa za sva ova tehnicka dostignuca! Hahaha, sta da radim u moje vreme ovo nije bilo“ u trendu i cool“, a imam 45 godina pa malo poteze ide-:).
    Pozdrav i veeeliiiko hvala unapred. Evo pozdravlja vas i moj makecki pas. Av,av, av.

  • 5. Nebojša  |  9. април 2009. у 21:41

    Da, najkasnije za dva-tri dana objaviću integralni Ducijev nastup na TV Palma Plus.

  • 6. Milan  |  9. април 2009. у 22:15

    I ja isto, malo malo pa pogledam da li ima sta novo. Hvala za ovo i tebi Nebojsa i Duciju naravno. Stefane, hteo bih ja te intervjue. Ako mozes, daj neki link, ili mi posalji na mail. ichbinmilan@yahoo.com.
    Nebojsa, sto ne probas da uploadujes fajlove na neki od servera rapidshare, megaupload?…mogli bi da budu veci fajlovi a samim tim bolji i kvalitet snimka.

  • 7. Nebojša  |  9. април 2009. у 22:22

    Milane,
    Na googleu nema ograničcenja u uploadu.Ovde imaš sve, i video klip, i link za skidanje. Kada skineš klip koji je uvek u „flv“ formatu, ti ga posle konvertruj u bolji format.
    Nema potrebne da ti Stefan šalje link, jer on je ovde, odmah ispod video klipa. Klikni na:“Skini video klip (1h. 23min. 44 sec 196.5 MB.)“ i skinućeš Ducijev intervju.

    Pozdrav

  • 8. Nebojša  |  9. април 2009. у 22:37

    Jelsaveta,
    a to važi i za sve posetioce Ducijevog bloga, najbolji način da znate šta se dešava oko Ducijevih nastupa je da s vremena na vreme posećujete Ducijev blog, jer tu je sve na jednom mestu, i video klipovi, i linkovi za skidanje, i tekstovi, i audio fajlovi, postreri, sve…

    Ja sve ovo postavljam i na našim najvećim forumima, ali ipak je najbolje pratiti redovno Ducijev blog i prosleđujte link bloga svojim prijateljima koji možda ne znaju da Duci ima blog.

    Drago mi je Jelena da Ducijevi nastupi deluju tako pozitivno na tebe, a kako i ne bi, jer sve što Duci priča je savršeno logički i jasno, čisto i samosmisleno, to se odmah prepozna ma kako da se čovek nalazi u nekoj konfuziji od dejstva ovih velikih elektronskih medija koji nemilosrdno zaglupljuju narod i stvaraju konfuziju u njihovim glavama.

    Pozdrav.

  • 9. Nebojša  |  9. април 2009. у 22:50

    Da, Jelisaveta,

    Ducijevi govori su veliki antidepresiv i to prirodni, ne treba da se kljukamo bensedinima, i ne samo što su antidepresivi, već bude u čoveku njegovu uspavanu buntovnu i stvaralačku energiju i snagu što je najbitnije.
    Evo ti moj mejl : orgonster@gmail.com kontaktiraj me, pa ono što ne znaš da se snađešeš oko kompa pitaj mene, a moći ćeš i knjigu da mi pošalješ.
    Pozdrav

  • 10. Jelisaveta,Pancevo  |  10. април 2009. у 02:42

    Pola cetiri, gledala sam tribnu u Paracinu iz `96. Neizmerno ti se zahvaljujem i upozoravam te unapred, ako ne budem znala da manipulisem, ja cu zaista da te pitam sta da radim! Volela bi da mogu da posaljem snimke mom bratu, imam i bratanca i bratanicu, trebace. Jos su mali ali neka se nadju snimci, mislim da ce biti sve vidljivije i vidljivije dok ne postane skroz vidljivo ono o cemu profesor Simonovic govori. U Srbiji nema vise budala. Preostao je jos jako mali broj onih koji vole lepe pricice a rodoljublje ce ponovo zavladati mojom otadzbinom. Samo da ljudima dopre do svesti da nemaju razloga da se stide sto su Srbi, da su zrtve psiholoskog rata i da imaju pravo na dostojanstven zivot. Ma niko to tako lepo ne objasnjava do samog profesora.

  • 11. Nebojša  |  10. април 2009. у 05:38

    Nema problema Jelisaveta, samo ti pitaj, ja će ti sve pokazati kako to ide, a pošto imamo G-mailove tu je i čat (chat), pa ću ti objasniti.
    Eto vidiš šta znači slušati Ducija, natera te da ostaneš do pola četiri.

  • 12. Milan  |  10. април 2009. у 08:30

    Evo ja sam izvukao audio iz ove Ducijeve emisije i postavio ga na net. Za sve koji kao i ja prebacuju Ducijeve nastupe na mp3 plejere pa preslusavaju iznova i iznova.Fajl je mp3, velicina 96mb.

    https://www.yousendit.com/download/UmNKZ284NDJwaFNGa1E9PQ

    Pa ko zeli da skida, slobodno….

  • 13. Jelisaveta,Pancevo  |  10. април 2009. у 10:34

    Natera me i da se probudim pa brze bolje ukljucuj ovo cudo. Pa propustanje svih obaveza a onda sve navrat, nanos a posle se izvinjavam… Ma, znas kako, imam 45 godina, pola zivota sam provela u zabludama, poluinformacijama, osudjujuci sebe za stvari na KOJE NISAM MOGLA DA UTICEM. Samo pametni ljudi imaju tu carobnu moc da ti ponmognu da se osecas sto bolje. I pali, sto je najvaznije. Slusam ove bitange, muka mi, mislim se da li bas toliko izgledam kao ovca, namnozilo ih se… Agresivini u svojim idejama… U zgradi ispod mene zivi neki idiot iz odbora Fonda za humanitarno pravo, to su ljudi s najvecim mogucim spektrom kretenizama koji coveku mogu da padnu na pamet. Ponasaju se tako, kao da je svim stanarima privatni vlasnik dok nije nagazio na mene, stanari zvali policiju, kazu mislili smo da ce te ubiti. Nakotilo se te bagre, a nemaju pojma koliko ja mrzim taj fond, razne natase, sonje, biljane…(nije greska znam da se vlastite imenice pise velikim slovima ali te usluzne radnice nisu ni vlatite imenice!), Ja ne znam kako im niko nije bar dao iseljenicki pasos ako ne i nesto drugo. Ja bi nesto drugo, haha. Stanarima sam objasnila o cemu se radi, i umesto da se udruzimo oni se povukli u svoje misije rupe i zive zivote pacova! Posle, jao komsinice znate… Znam, i nek vas poubija kad niste sposobni da se izborite s jednim egomaijakom kome je FOND ZA HUMANITARNO PRAVO DAO ZA PRAVO DA SE TAKO PONASA.

  • 14. Nebojša  |  10. април 2009. у 12:06

    Hvala ti Milane za izvučeni mp3 fajl. Skinuću to , kompresovati ga da bude još manji, i u toku dana postaviću to ispod video klipa u WordPress audio plejeru. I ja volim da imam mp3 fajlove i kad slušaš tako Ducija u audio verziji, to je poseban doživljaj, dobije sa druga dimenzija kad slušaš samo glas, lakše se čovek udubi, a pošto se sve to implementira u mobilne i mp3 plejere, možeš to i drugima da daješ, da kopiraju ili im pustiš da slušaju.

    Hvala ti još jednom,
    Pozdrav

  • 15. Nebojša  |  10. април 2009. у 12:46

    Jelisaveta,

    E da su mnogi muškarci kao ti, ne bi narod ovoliko trpeo sadistička iživljavanja tih bitangi na vlasti i raznih tih „humanitaraca“. Upravo je i cilj tih bitangi sa zapada da nas okruže isto takvim bestidnim domaćim bitangama, u svim institucijama vlasti i tzv „NVO“, i onda običan čovek izludi i pomisli da je sve gotovo i da nema spasa od tolike gomile kretena, gluposti, nemorala,…jer toliko su poremećene elementarne ljudske vrednosti raznim njihovim morbidizmima koji se neprekidno emituju na medijima, da čoveku stane mozak!

    Zato su ih i „instalirali“ svuda.

    Ali naravno da nije tako, ima dosta ljudi poput tebe: žena, muškaraca, omladine,…običnih, poštenih, časnih i moralnih ljudi koji su spremni da se bore za bolje i humanije društvo, ali od tog silnog idiotizma i zaglupljivanja na strogo kontrolisanim medijima ne mogu da čuju govore Ducija , koji bi im ukazali da ima kreativnih i normalnih intelektualaca, časnih i poštenih… Ali, kad ih čuju, onda im nešto „kvrcne“ iznutra, probudi se u njima ta buntovna i stvaralačka energija koja im daje snage da istraju u ovom ludilu koje se širi, a zatim da se druže i da počnu da se organizuju, da urade nešto da konačno dođu istinske promenu u Srbiji, da na vlasti dođu ljudi poput Ducija. Dovoljno je desetak takvih ljudi na najvažnijim mestima, i promene bi došle ekspresno brzo, a i brzo bi „počistili svoje dvorište“…

  • 16. Nebojša  |  10. април 2009. у 14:44

    Postavio sam gore na dnu teksta audio fajl koji je iz video klipa izvuko Milan, ja sam ga samo dodatno kompresovao tako da sad fajl ima 14.3 mb.

  • 17. Jelisaveta,Pancevo  |  10. април 2009. у 21:03

    Odlicno odradjeno.
    Tesko je gledati ljude koji potiskuju svoj bes, ubedjeni da su oni krivi za sve nevolje koje su ih zadesile. Veliki je broj tuznih ljudi, ljudi otupelih osecanja, depresivnih… Deluju paralizovano, nemocno… Ne znaju da imaju prava i na svoj bes, ljutnju, zivot dostojan postovanja, cak i divljenja!!! Ljudima treba dati ISTINU. Insistirati da prihvate argumentovane i dokazane pojave koje se desavaju u ime NOVOG SVETSKOG PORETKA. Profesoru to sjajno ide od ruke. Pa sta ako velike televizije ne zele da emituju ljude kojima se buni svaka celija protiv isklonirane Srbije za potrebe raznoraznih svetskih“bitangi“ -:), a i ovih domacih.

  • 18. Nebojša  |  11. април 2009. у 08:28

    Hvala na komplimentima Jelisaveta.

    Cela svrha kapitalističkih neoliberalnih reformi koje petooktobarci sprovode, ima za cilj da uništi sve ljudsko u čoveku i ideju slobode, da od čoveka naprave jednu pihtijastu masu bez mozga i duše koja će samo da se trese od haosa i straha u teroru ideologije „slobodnog tržišta “ nad njime, tu nema milosti za ništa ljudsko i humano, već se samo forsiraju totalni intersi multinacionalnih koncerna u službi njihovog hebenog i bolesnog multi profita!

    Dosovci su od nas napravili idiote učesnike u toj njihovoj „tržišnoj utakmici“ koja ponižava naše elementarno ljudsko dostojanstvo, sam život, mi smo sad ne ljudi, već „konzerve“ koje DOS-ovci šutiraju kako hoće i žele u toj „tržišnoj utakmici“ i to nazivaju „vrhunskom demokratijom“, jer treba da se „civilizujemo“.

    Eto…sada život više nije život, ljudskost, humanost, solidarnost, druženje, normalan život, rad, već je sve to sad „tržišna utakmica“ koja melje i uništava sve ljude, prirodu i sam život. Ako se ta utakmica nastavi, niko neće da preživi, baš niko, ni ljudi, niti ti hebeni mega kapitalisti, ni priroda, Planeta…

    Ljudi su tužni, obezglavljeni, jer su već prihvatili svoju gubitničku ulogu u mašineriji kapitalizma koja obesmišljava elementarne vrednosti ljudskog života i njegovog uzvišenog smisla.

    „Ne znaju da imaju prava i na svoj bes, ljutnju, zivot dostojan postovanja, cak i divljenja!!! „

    Da, dobro si to rekla Jelisaveta, ljudi se u toj dobrovoljnoj gubitničkoj ulozi prosto stide sami seb, svog nezadovoljstva i svog besa, ljutnje, što pobesne i verovatno misle da „nešto nije u redu sa njima“ , jer u svojoj psihopatologiji misle da nisu deo tih „neizbežnih svetskih procesa“.

    Ali upravo taj bes, ta ljutnja, to nezadovoljstvo… govori im da je to zato što su oni živa ljudska osećajna i samopoštovana bića, jer da to nije tako, da to ne izbija na površinu iz njih, bili bi roboti, a ne ljudi. Upravo ta dostojanstvenost i samopoštovanje čoveka prema samome sebi i pobesni, buni se, to je buntovna eneregija, to samo treba transformisati i voljno preusmeriti na pravi način u organizovani aktivizam svakog radnika i poštenih intelektualaca. Da se udruže, da naprave spoj, da se prvo obračunaju sa gomilom sindikata koji ih ne ujedinjuje, već rascepljuje na parčiće u praznoj priči za bolje sutra koje nikako da dođe, već je sve gore i gore.

    Radnici i svi građani treba da se probude, da uzmu konačno sudbinu u svoje ruku, jer ništa neće da im padne sa neba, nikakva sloboda, niti dostojanstvo života, normalnog života, jer ako jednom pristaneš da te ove naše „poziciono-opozicione“ bitange ponižavaju, pljačkaju, da uriniraju nad tobom, ne vidim razloga da te bitange to prestanu, radi će to još i više, zato su i bitange, jer šta su drugo bitange do ljudi bez savesti i humanog u sebi.

  • 19. Jelisaveta,Pancevo  |  11. април 2009. у 13:50

    Neverovatan je nacin na koji ljudi formiraju svoe misljenje o uspesnosti nekog coveka… I sam profesor govori u jednom trenutku da masa trci za nekim koji bi im bacio petoparac koji oni s odusevljem ocekuju… „A on nosi Armani odelo…“PA TO STO NEKO NOSI ARMANI ODELO NE MORA DA ZNACI DA NIJE MAJMUN!!! Ali, da se ne bakcemo s Armani odelom, Sta je to u ljudima koji voze trabanta, sta ih koci da svoj zivot uzmu u svoje vlastite ruke i postanu gospodari svog uspeha???
    Ljudi se dele na pobednike i gubitnike. Toliko obrazovanih, toliko pametnih, inteligentnih a krajnji rezultat je vidan gde god da se okrenes. Ljudi otupeli, koga god pitas odgovor je isti:“Sta, ja tu mogu? Ne mogu nista sam.“ Ma, nije tacno da pojedinac nista ne moze sam. Ni struju nije izumila „grupa gradjana“! To s jedne strane, s druge, sve ljude koje poznajem se protive nametnutim nacinom zivota ali svi kako papagaji, u glas, jedinstveno: “ Ma sve ti je to, sjasi Kurta da uzjase Murta“.
    U praksi se pokazalo da je doslo doba da se pomeri Kurta da sedne i Murta…
    Ljudi nemo promatraju i cute. Ne mogu da zaboravim koliko je ljudi doslo na Trg da odaju postu nastradalim u bombardovanju!!!

  • 20. Stefan  |  12. април 2009. у 14:22

    Jelisaveta, nisam siguran da se ljudi dele na pobednike i gubitnike? Kaži mi ko je onda pobednik? Nema pobednika. A kaži mi ko je gubitnik? Svi su gubitnici – a ponajviše oni, čini mi se, koje ti smatraš pobednicima.

    Nije problem u „Armani“ odelu, niti u ograničenim moćima pojedinca… Problem je u ograničenim moćima svih nas, što je, gotovo nemoguće, da se organizujemo i borimo. Nedostatak para. Etikete govora mržnje. Prebijanja. Potplaćivanja… U javnom mnjenju vlada takva slika da je svaka borba iluzorna i unapred osuđena na propast.

    Duci ima tu „privilegiju“ da par puta godišnje gostuje na televiziji. Ali šta je sa ostalim umnim ljudima? Nije samo Duci pametan.. Nije samo Duci hrabar… Problem je što čovek nema mogućnosti nigde da se iskaže… ako kaže nešto što proizilazi iz određenog modela odmah ga otpišu i proglase: „budalom“!

    Mada, poznajem gomilu tzv. kritičara koji kada izađu u javnosti „mere“ šta govore, i paze da ne „upadnu u oči“…

    Suština je probiti medijsku blokadu. Udružiti se sa ostalim patriotskim organizacijama i boriti se da tvoj glas dopre što dalje…

    A biti prkosan prema komšijama, prijateljima, rođacima… svim ljudima na ovoj planeti. Zato što ne razmišljaju kao mi je još veći ambis nego biti lojalan, biti konformista… Čovek mora da sačuva svoje dostojanstvo i do određene granice dostojanstvo drugog čoveka, ako to ne uspe bilo kakva borba je unapred označena porazom…

  • 21. Jelisaveta,Pancevo  |  13. април 2009. у 01:14

    @ STEFAN Sam si odgovorio na postavljeno pitanje. Kazes da covek mora da sacuva svoje dostojansvo i do odredjene granice dostojandvo drugog coveka. To su POBEDNICI!

    Druga Srbija namece drugi kriterijum u vidu IMA PARE NEMA PARE, pa dragi moji, vidite sta u ovom vremenu ima prioritet.

    Ja sam mozda najveci neistomisljenik Druge Srbije i njihove sumnjive tradicije. U svakom slucaju, Stefane, veliko ti hvala na odgovoru i zaista ti skidam kapu, tvoje razmisljanje podstice da se covek zapita kuda ide Srbija. Jako je mali broj ostroumnih a mladih ljudi.

  • 22. Jelisaveta,Pancevo  |  15. април 2009. у 00:19

    Stefane, obecanu knjigu sam ti poslala postom. Birala, birala i probrala jednog od dvojice mojih najomiljenijh kolumnista prof.dr. Djordja Vukadinovica. Nadam se da ces uzivati i siri dalje, samo vako mozemo da izvojevujemo rat protiv medijskog mraka. Prof. dr. Slobodan Antonic jos nema novu knjigu ali cim bude izasla poklonicu ti i njegovu. Sigurna sam sa znas da je primoran da prestane da pise za „Politiku“ dan dva pre dolaska Sonje Liht. Njegove kolumne i dalje idu u Pecatu i Novoj Srpskoj politickoj misli kao i kolumne gospodina Djordja Vukadinovica. „Politika“ je zapecatila vrata istini i pravdi. Srdacan pozdrav.

  • 23. Jelisaveta  |  21. април 2009. у 13:59

    @ Stefan Neizmerno sam ti zahvalna, upravo mi je postar doneo disk s intervjuima Prof. dr. Simonovica. E, toliko sam srecna da sam napravila ko zna koliko gresaka ( pisem-brisem ), od uzbudjenja ne mogu da kuckam a i jedva cekam da preslusam. Hvala ti jos jednom, javljam utiske. Zaista si me obradovao i poklonicu ti jos jednu knjigu. Ako imas neku koju bi rado da procitas a ne mozes naci u Paracinu, javi, pokusacu da nadjem u Beogradu. Bas lepo od tebe sto si odrzao obecanje.

  • 24. Jelisaveta  |  22. април 2009. у 01:43

    @ Stefan Prvo, jos jedan put da ti se zahvalim. Drugo, posle odgledane emisije, moj utisak je sledeci:
    Po mom ubedjenju gospodin Simonovic ima princip: zrtve sportskog genocida se nikad ne smeju zaboraviti. Uzgred, smrtni greh je zaboraviti svoje zrtve. Uverena sam da je svoj zivot podredio da vama, mladim Srpskim narastajima, govoreci o stradanjima koji proizvodi kapitalizam, ocuva zivot i pravo na dostojanstven zivot. Licno verujem da bi ovu a i mnoge druge emisije profesora, trebalo da poznaju mnoga deca, bilo da su u osnovnoj, bilo u srednjoj skoli ili na fakultetima. Svaka Srpska kuca bi morala da poznaje zakone prirode o kojima profesor govori.
    Nasa savremena politicka praksa u zamenu nudi: za trenutak slave i neki konto u banci, pretrpite malo neljudski stav prema Srbima, prema sebi, budite poslusni jer, znate, ako ih naljutite necete se polivati sampanjcem na bahanalijama ili postati ofinger za Armanijevo odelo, nosicete najnoviji model kineskog roleksa umesto da ste se zakitili s pravim i nece vam se slika pojaviti u najnovijem broju „Skandala“!

  • 25. Stefan  |  22. април 2009. у 16:42

    Jelisaveta, već dve nedelje mi je kompjuter razmontiran i preseljen u drugu sobu. Približava se prijemni ispit i morao sam da ga uklonim iz radne sobe jer mi samo odvlači pažnju… tako da ne posećujem blog i nisam u toku šta ste mi pisali. Sada, kada ste me pozvali, priključio sam ga da bih vam odgovorio…

    Zahvaljujem vam se na knjizi koju ste mi poslali i na knjizi koju planirate da mi pošaljete. Videću nešto da pošaljem i ja vama…

    Ducijev sajt sve vise dobija socijalni karakter… to je njegov primarni cilj.

    Puno pozdrava. Hvala vam još jednom na knjigama. Javiću vam sms-om kada knjige budu stigle.

    Stefan.

  • 26. sunce  |  11. јул 2009. у 13:11

    lepo je sve to ,nego i homoseksualci su ljudi i ugrozeni ovim sistemom…i imaju egzistencijalnih problema kao i svi ostali gradjani ovde posto su i sami i radnici i deca radnika..razumem logiku kritike ljudskih prava i onih koji ih zastupaju , ali ovo deluje kao da su ovi gradjani i gradjanke ovde ismejani,da su njihovi problemi marginalni i besmisleni i manje vazni, sto ne pozicionira ducija dalje od nasih politicara koji imaju takvu retoriku i stav prema seksualnim manjinama i dezavuisu i manipulisu njihovim problemima ne shvatajuci koncept da- dok svi nisu slobodni niko nije slobodan….

  • 27. jelisaveta  |  11. јул 2009. у 16:00

    @ Sunce
    Divno je naici na altruistu poput vas, samo mi se cini da ste malo pomesali pojmove. Koliko znam, homoseksualci ni ukom slucaju nisu diskriminisani kao deca radnika, ljudi sa svojim problemima, radnici… Kao decu radnika, stiti ih porodicno pravo, kao radnike, stiti ih pravo o poslovnom odnosu, kao diskriminisane po polu- stiti ih zakonom regulisano pravo o diskriminaciji po polu. Kom? Kao ljude s problemima, izvinite, da li bi ste bili ljubazni da mi nabrojite po imenu i prezimenu ljude koji ih sikaniraju zato sto imaju probleme, obicne ljudske probleme?
    E, sad, sto se tice seksualne problematike, nerazumevanje je uzajamno. Da li bi ste bili ljubazni da mi kazete koga Vi znate da ce se olako pomiriti s tim da se seksualni problemi iznose van svoje intimne sfere. Koga interesuje ko kakve sklonosti ima, naravno ako svoje polne nagone ne pocne da iznosi i favorizuje kao drustveni problem broj 1? Zasto insistiraju da mi prihvatimo price o zbivanjima u njihovim gacama? Koga interesuje osim urologa, sta skrivaju u svojim pantalonama ili suknjama, svejedno…
    Gospodin Simonovic i mnogi drugi politicari su veoma blagi i to morate da postujete, ja sam deo naroda i verujte mi, svakodnevno se susrecem s mnogo, mnogo manje uvidjavnim ljudima koji bas nesto ne cenzurisu ni svoj recnik ni svoj stav prema sirenju nemorala po ulicama. Predlazem da se ovi ljudi ni u kom slucaju ne omalovazavaju ili potcenjuju zbog svojih naklonosti ali i oni da pokazu dobru volju i izadju u susret nasim potrebama te da svoju intimu zadovoljavaju u svom intimnom kutku a ne pred i starim i mladim, i decom i odraslim koji na ovu pojavu ne gledaju s blagonaklonoscu, jer Srbija je oduvek bila patrijahalna sredina. Vecina Srbije je pristojna i smerna, pa sad ne vredi zatezati iovako ionako vec zategnute odnose. Resenje je u uzajamnoj toleranciji. Neka tolerisu oni nase potrebe i mi nikad necemo zabadati nos u njihove spavace sobe!

  • 28. Nebojša  |  11. јул 2009. у 20:13

    @Sunce,

    Niko ovde nema ništa protiv homosekcualaca, ni onih koji homoseksualnost smatraju ono što i jeste, bolest, pa pokušavaju da se izleče, niti protiv onih koji su svesni da je to poremećaj, ali su to svesno privhatili kao“svoj izbor“. Da je homoseksualnost poremećaj ( koji naravno može da se izleči) govori elementarna priroda stvari, sve što u prirodi postoji kao vrsta, biljke, životinje, ljudi… nastali su i postoje zbog heteroseksualnosti prirode života i postojanja raznih vrsta.

    Teoretski gledano, u biološkom smislu, sa homoseksualnošću svet izumire, a sa heteroseksualnošću se stvara.

    Homoseksualci, već uživaja sva ludska prava, kao ljudi, greađani, a ne kao „homoseksualci“..

    I sad dolazimo do problema da ti homoseksualci koji kažu da je „to njihov izbor“, žele posebna prava, i da se to uvrste u grupi normalnih vrsta ljudskih prava, koja oni već uživaju, ali kao elementarna ljudska bića, a ne kao homoseksualci…

    Onii žele da kao „homoseksualna grupa“, ili „rodna grupa“, Ili „treći pol“ , kako se već oslovljavaju, da budu neka vrsta zakonom „zaštićene manjine“, da se venčavaju, usvajaju decu itd,… što je veoma opasno za društvo, elementarnu i psihološku normalnost ljudske vrste kao neke društvene zajednice, jer tako se na mala vrata kroz pravni sistem homoseksualnost tretira kao „normalna stvar“ uzdiže sa na pijedestal nekih posebnih zakonskih prava „manjine“, i tako se u suštini homoseksualnost u društvu ZAKONSKI i ne tretira kao bolest, jer to je sad „slobodan izbor“ doveden do nerkih „posebnih prava“ u pravnom sistemu neke zemlje, i kao takav zaštićen…

    Ovo što pričam ima pravni značaj za celu zajednicu, i onda, ako sve to krene… doći će se do situacije da homoseksualni par, usvoji neko dete bez roditelja, i to dete će rasti i razvijati se u neprirodnoj i psihološki bolesnoj zajednici, sa svojim homoseksualnim roditeljima, i vrlo je verovati da će i to dete možda zbog snažnog uticaja homoseksualnosti svojih roditelja ( možda vidi kako se muška „mama“ i „tatra“ grle i ljube), jer neće imati heteroseksualni primer, i postati peder ili lezbejka, jer nije imao prilika da živi sa heteroseksualnim roditeljima, da živi u zdravoj bračnoj zajednici.

    Vremeom, za deceniju dve, ako se tako nešto i zakonski „zaštiti“ za homiće…postoji velika šansa degeneracije celog društva, Jer kada se Pandorima kutija jednom otvori, teško ju je posle zatvoriti, gotovo nemoguće.

    To je zato, jer se jednom biološko-psihološki bolesnom stanju ljudskog uma ,daje „legitimitet“ „normalnosti“ , kroz zakon, kroz pravni sistem…“ i…to više ne treba lečiti“, jer to je sad „slobodan izbor“ pravno zštićen, a ne bolest.

    Onda, ako se taj trend nastavi, neće biti ni daleko situacija kada će i neki drugi bolesnici, recimo sado-mazohisti, tražiti da se njihova „rodna grupa“ i zakonom i pravno zaštiti, da se njihovi brakovi, i razna htenja, zakonom zaštite i „onormale“ , da se tako, opet, jednom suštinski bolesnom stanju uma da „legitimitet normalnosti“ , jer je to „slobodan izbor“.

    Treba gledati dalje, dublje… suviše se mnogo koristi ta reč „sloboda“ i sve je izgubilo smisao, jer ako je sloboda izabrati jedno bolesno stanje uma i poremećaj kao zaista SLOBODDA, onda kuku-lele suštinskom smislu života i pravoj slobodi…!

  • 29. sunce  |  11. јул 2009. у 21:32

    hm…pa zanimljivo da se ova vasa argumentacija moze porediti i sa fasistickom propagandom tokom ratova…jedna grupa ljudi se definise kao bolesna, nenormalna i na osnovu toga joj se uskracuju sva ona prava koja se daju onima koji se definisu kao normalni i zdravi koji treba i jedino imaju pravo da nastave civilizaciju jer ce ovi prvi da odvedu svet u degradaciju…..pravi olimpijski duh….

    …pitanje sekusalnosti i normalnosti kao i bolesti je vrlo socijalno konstruisano i vrlo politicko pitanje…kao i sport….samo pokusajte da primenite sve sto se govori ovde o sportu na seksualnost…

    ko definise sta je bolesno ili normalno, koje su sekuslane prakse ok koje nisu i kakve se posledice trpe ljudi koji su razliciti? ..evo ako bas hocete SZO je davno skinula homoseksualnost sa liste bolesti….samo to u srbiji slabo ima odjeka…

    seksualnim manjinama se uskracuju gradjanska prava svake vrste samo jer imaju drugaciji sexualni zivot…bilo bi sjajno kad niko ne bi mario za njihov seksualni iljubavni zivot , ali na zalost mnogi heterosekualni imaju porebu da da vire i kontrolisu homoseksualne..da im kazu da su bolesni, nenormalni i sve ostalo….

    i ne traze homoseksualni nikakva posebna prava, vec upravoda im niko ne viri u zivote , hoce ista ona prava koja imaju svi gradjani… problem je sto se ta prava ne postuju kad se sazna za njihovu sexualnu praxu….

    razmislimo o tome da svakog dana mozete videti heteroseksualne parove po ulici.

    ovde se zapravo ne radi o polnim nagonima kako se kaze u postu iznad, radi se o politici koja regulise zivote jedne grupe gradjana i gradjanki na vrlo fasisticki nacin…

    isto bi bilo kad bi rekli da sport ne treba da se iznosi van sportskih sala i da o tome ne treba govoriti, da sport i politika nemaju veze….sve je politika jer su zivoti ljudi odredjeni time…

    svi gradjni imaju jednako pravo da hodaju ulicom , i tolerancija bi bila da te ljude ne jure da ubiju kad izadju i prosetaju kao homoseksualni , vec da se prodje pored svojim poslom kad se vidi homoseksualni par ili sadomazo par ….isto kao sto cinite kad vidite heteroseksualni par….jer svi hetero parovi mogu javno da demostriraju svoju heteroseksualnost…a to se smatra dozvoljenim….

  • 30. jelisaveta  |  11. јул 2009. у 22:06

    @ Sunce…
    Da li bi bila ljubazna da mi kazes sta je po tebi fasizam? Kako ti vidis fasizam? Znas li sta je fasizam?
    Ko je ovde naveo da se jedna grupa navodi kao bolesna? Ko je to ko osudjuje bolest, da ga ja propitam da li se bolesnom coveku pruza pomoc ili se proglasava moralnom nakazom?
    Ja licno, homoseksualce tretiram kao ljude sa specijalnim seksualnim potrebama koji nisu moja interesna sfera i o tome s njima ne mogu da razgovaram ali mogu da popijem kafu da popricam o svakodnevnici, da pricamo o egzustencijalnim problemima, znaci o svemu i svacemu, a o seksuaklnim potrebama mislim da je skaradno razgovarati i s mojim herteroseksualnim najbliskijim prijateljima a akamo li s ljudima koji bi da raspredaju o njihovim seksualnim potrebama i nedostatku istih.

    Ne znam gde ti vidis paralelu izmedju problema homoseksualaca i politicara ili sportista??? Da li po tebi, politicari ili sportisti imaju manjak predmeta svog obozavanja pa po tebi trebaju da udare na naslovne stranice: „znate mi smo seksualno ugrozeni, pomagajte ako Boga znate…:“

    Navedite imenom i prezimenom politicara ili sportistu za kog vi smatrate da ima problem s svojom seksualnoscu.
    Svako, apsolutno svako ko ima problem sa uskracivanjem svojih Ustavom zagarantovanih prava bez obzira na svoju seksualnu opredeljenost moze da se obrati Sudu i iznese svoj problem. Bas bi mi bilo drago da vidim da je neko doneo presudu da su coveku uskracena gradjanska prava zato sto je ovaj homoseksualac! Jel imate bar jedan takav primer da ga izlepimo kao primer na sred srede Terazija!

    Gospodjo, svako ce proci pored homoseksualnog para ili pored para sadomazo pod uslovom da svoje polne nagone zadovoljavaju na mestu gde ga se to ne tice. Niko nema nista protiv karaktera tih ljudi, imamo protiv toga da svoja dela iznose na videla!
    Srdacan pozdrav.

  • 31. Ja1  |  12. јул 2009. у 17:35

    Upravu si Jelisaveta, ako sam dobro shvatio tvoj komentar! Mislim da homoseksualci imaju pravo na svoj privatni zivot, ali mislim da je potpuno uzaludno da izlaze na ulice i prave parade! Pritom, te parade nisu normalne, vec je to bahanalisanje po ulicama. Ne razumem, zasto mi, normalni, ne bi izasli na ulice sa nasim devojkama ili momcima? To nam ne treba. Svako ima pravo da vodi svog partnera u krevet, bilo kojeg pola, ali da iskazuju to na ulicama je sasvim bespotrebno.

  • 32. Nebojša  |  13. јул 2009. у 00:49

    Hmmm..Hmmm…hhmmm,..
    @suncee,
    Da, zaista je zanimljivo kako imate „velike oči“ i odmah ste posle mog komentara izjavili da vas sve to podseća na :

    sunce je napisala

    „hm…pa zanimljivo da se ova vasa argumentacija moze porediti i sa fasistickom propagandom tokom ratova…jedna grupa ljudi se definise kao bolesna, nenormalna i na osnovu toga joj se uskracuju sva ona prava koja se daju onima koji se definisu kao normalni i zdravi koji treba i jedino imaju pravo da nastave civilizaciju jer ce ovi prvi da odvedu svet u degradaciju…..pravi olimpijski duh….“

    To naprosto nije tačno, niti ja ni Jelisaveta nismo se služili fašističkim metodama, niti smo osuđivali homoseksualnu grupaciju i propagirali da bude diskrimisana. Samo smo jasno i uviđavno izražavali svoje stavove povodom homoseksualizma, Jelisaveta vam je lepo i kulturno rekla svoje, a sad ću i ja u svoje ime…

    @sunce moje….
    Vi ste došli na ovaj blog, dali svoj komentar povodom homoseksualizma i te grupacije ljudi, ja sam vam odgovorio i izrazio svoje mišljenje bez i jedne reči uvrede za tu „rodnu grupu“ , i lepo sam rekao da nemam ništa protiv njih, objasnio sam u elementarnom smislu zašto mislim da je homoseksualnost ono što jeste – bolest, kao i opasnost po društvo da se ta bolest „ozakoni“, i to je to…

    Niti sam ja vređao tu grupaciju ljudi, niti sam govorio da ih treba ubijati, prebijati, zatvarati u logore, goniti, hapsiti, diskriminisati, niti sam političar koji ima uticaja na javno mnjene, pa da vrši fašističku propagandu, samo sam običan čovek, koji je jasno zauzeo svoj stav o homoseksualizmu kao bolesti, reko sam da nemam ništa protiv homoseksualaca, samo sam rekao da je to bolest i da im treba pomoći.

    Gde je tu fašistička propaganda…!?

    Sunce moje, da vi niste dali komentar u vezi homića na ovom blogu, ja ne bi ni reč progovorio o tome, jer ta tema me ne zanima toliko u životu, ali kad neko progovori o tome, ja odmah izrazim svoj stav, kao i vi svoj, kao običan čovek.

    Recite mi samo ovo:
    Imam li ja prava da izrazim svoj stav oko homoseksualizma, pa čak i da se „usudim“ da kažem da je to bolest, ili se eksplicitno po vašem sudu, svako ko misli i „usudi se“ da kaže da je to bolest, to odmah treba svrstaviti u „fašističku propagandu“?

    Ako je tako, znači ja sam fašista (?), to vi indirektno tvrdite…?

    No, mene to ne tangira , jer sam svestan da ste iz ko zna kojih razloga dosta izfrustrirani i preopterećeni kada se diskutuje o homoseksualizmu, i čak mogu da tvrdim da se zapravo vi svesno služite „fašističkim trikovima“ i provocirate ovu diskusiju provokacijom da je to „fašistička propaganda …tokom ratova..“, ne bi li namerno i nepotrebno digli tenziju diskusije u političke vode, da bi se skrenula pažnja sa argumenata koje sam izneo da se bolest nazvana homoseksualizam, kroz zakon „ozakoni“ kao da je to „normalna stvar“, a ne bolest, što je po meni opasno po društvo i mentalnu higijenu tog društva.

    Došli ste ovde na blog, dali svoj komentar, mi vam ovde odgovaramo, iznosimo svoja mišeljenja, i imamo pravo da kažemo da je homoseksualnost bolest, a vas to podseća na fašističku propagangu, samo zato što slobodno iznosimo svoje stavove.

    A samo mi je da znam, gde nađoste ratove za poređenje!?

    Jel to ovde vlada ratna atmosfera na ovom blogu, jel koljemo nekog i ubijamo ko drugačije misli?

    sunce je napisala

    „ko definise sta je bolesno ili normalno, koje su sekuslane prakse ok koje nisu i kakve se posledice trpe ljudi koji su razliciti? …evo ako bas hocete SZO je davno skinula homoseksualnost sa liste bolesti….samo to u srbiji slabo ima odjeka…“

    Da, Svetskla Zdravstvena Organizacija (SZO) bi trebala da radi na zaštiti zdravlja svetske populacije. Ali tek tamo sede razni čudaci i bolesni ljudi, ne samo zato što su skinuli sa liste bolesti homoseksualnost, već zbog nečeg mnogo goreg, o tome sam pisao na svom sajtu u dva članka….

    citat sa sajta

    „Baxter Internacional je inace kompanija koja je bila umesana u nekoliko skandaloznih slucajeva prodaje kontaminiranih vakcina avijarnog virusa H5N1 i to u 18 zemalja sveta.
    Sreca je bila u tome sto su cesi prethodno proverili vakcine na zivotinjama koje su sve za red izumirale. Ovo kriminalno delo stiglo je do javnosti, medjutim sve se brzo zataskalo i dato je u zaborav, pod navodom da je u pitanju bila “greska”. “Greska” koja je mogla ugroziti zivote ko zna koliko miljona ljudi.“

    Ovo je sve znala SZO (!), no i pored svega je odobrila istoj kompaniji da proizvodi i distribuira vakcinu protiv svinjskog gripa!

    Jer se tako brine o zdravlju svetske populacije?!

    Pogledajte ceo tekst Vakcina protiv svinjskog gripa – upozorenje !

    citat iz drugog članka

    „Kako se približava očekivano puštanje u promet Baxter-ove vakcine protiv virusa A/H1N1 svinjske gripe u julu ove godine, jedna austrijska novinarka upozorava svijet da se priprema najveći kriminalni akt u istoriji čovječanstva. Jane Burgermeister je nedavno podnijela tužbu kod FBI protiv Svjetske Zdravstvene Organizacije (WHO), Ujedinjenih Nacija (UN) i nekoliko visokih zvaničnika nekih vlada i korporacija u vezi sa bioterorizmom i namijerom počinjavanja masovnog ubistva. Ona je takođe pripemila i prijedlog za zabranu prinudne vakcinacije, kojeg je podnijela u Americi. Te aktivnosti su zasnovane na optužnici koju je ona podnijela u aprilu, protiv kompanija Baxter AG i Avir Green Hills Biotechnology iz Austrije, za proizvodnju kontaminirane vakcine protiv ptičje gripe, navodeći kako se tu radilo o jednom namijernom aktu izazivanja epidemije i ostvarivanja profita na osnovu nje.“

    Homoseksualnost je bila na listi bolesti, pa su je skinuli, a šta se to promenilo u toj bolesti, pa je skinuta sa liste, „ozdravila“ je verovatno?

    Pa promenilo se to, jer se i homoseksualizam koristi u političke maniplativne svrhe stvaranja seksualno nezdrave populacije radi korišćenja u glasačkoj mašineriji, pogotovu zapadnih zemalja. Daću samo primer Velike Britanije i Portugala. U tim zemlj u nekim stvarima homoseksualni parovi su privilegovaniji, nego seksualno zdravi, heteroseksualni.
    Prema Britanskom zakonu svako ko dokaže da je 4 godine proveo u homoseksualnoj vezi sa britancem ili britankom, stiče pravo na državljanstvo, ali to isto ne važi za heteroseksualne parove !?
    Što se tiče Portugala, ako neko dokaže da je sa portugalcem ili portugalkom bio u homoseksualnoj vezi dve godine, stiče stalno pravo boravka u toj zemlji.
    U dosta zemalja Evroske Unije, već su ozakonjeni homo seksualni brakovi, kao i to da mogu usvajati decu.

    Ne radi se tu o tome da usvojeno dete neće imati osiguranu materijalnu egzistenciju, već se radi o njegovom pravilnom psiho-biloškom razvoju, jer će živeti sa mamom i tatom istog pola. To će biti šok za njegovu psihu, još kad spozna da ima i heteroseksualnih parova…
    To dete ima puno pravo da mu se da šansa, da raste i živi u seksualno zdravoj i prirodnoj zajednici svojih roditelja, a ne da se liši te mogućnosti dodelom homoseksualnom bračnom paru.
    Zar to dete nema prava da živi u seksualno zdravoj sredini, da shvati lepotu privlačnosti suprotnih polova, pa posle da ako ga put navede, neka bude peder ili lezbejka?

    Sve to oko ozakonjivanja homoseksualnih brakova i prava tih parova na usvajanje dece se namerno radi, da bi se iovako podeljen čovek po raznim osnovama: rasnim, religijskim, nacionalnim… još više konfrontirao i podelio, sada dodatno u obračunima homoseksualaca i heteroseksualaca, tako da se tako podeljeni, zavadeni i međusobno konfrontirani ljudi, neće pitati i interesovati za suštinske i egzistencijalne probleme svojih životnih teškoća, koje neprekidno generiše kapitalistički dominantni sistem u kome žive.

    U Evropi se posle ozakonjenja, širi homoseksualizam još više, a već ionako, problem broj jedan im je „bela kuga“, natalitet evropskih nacijha stalno opada, još samo im treba homoseksualizam koji će dodatno uticati da im natalitet još više opadne.
    Ali zato neki hiper-heteroseksualci „trljaju ruke“. Gadafi je sve lepo rekao, ne trebaju mu bombe, džihad, „uvesće“ se islam u Evropi demografskim puten, i na to neće dugo da se čeka, skoro da je to neminovna stvar.

    Pogledajte ovaj video klip na engleskom:

    Muslim Demographics

    sunce je rekla

    „ovde se zapravo ne radi o polnim nagonima kako se kaze u postu iznad, radi se o politici koja regulise zivote jedne grupe gradjana i gradjanki na vrlo fasisticki nacin…“

    Objasnite, dajte primer, koji to zakon u ovoj zemlji na fašistički način reguliše živote „jedne grupe građana i građanki“?

    Lako je to reći, dajte primer…?

    sunce je rekla

    hm…pa zanimljivo da se ova vasa argumentacija moze porediti i sa fasistickom propagandom tokom ratova…jedna grupa ljudi se definise kao bolesna, nenormalna i na osnovu toga joj se uskracuju sva ona prava koja se daju onima koji se definisu kao normalni i zdravi koji treba i jedino imaju pravo da nastave civilizaciju jer ce ovi prvi da odvedu svet u degradaciju…..pravi olimpijski duh….

    Objasnite mi da vidim kakav sam ja to fašista, citirajte moje reči iz kojih ste zaključili da se moja argumentacija može porediti sa fašističkom propagandom tokom ratova..?

    Navedite mi i iz kojih se to ratova može porediti?
    Voleo bih to da znam

    Da nije to možda ovo:

    Nebojša je rekao

    „@Sunce,
    Niko ovde nema ništa protiv homosekcualaca, ni onih koji homoseksualnost smatraju ono što i jeste, bolest, pa pokušavaju da se izleče, niti protiv onih koji su svesni da je to poremećaj, ali su to svesno privhatili kao”svoj izbor”. Da je homoseksualnost poremećaj ( koji naravno može da se izleči) govori elementarna priroda stvari, sve što u prirodi postoji kao vrsta, biljke, životinje, ljudi… nastali su i postoje zbog heteroseksualnosti prirode života i postojanja raznih vrsta.
    Teoretski gledano, u biološkom smislu, sa homoseksualnošću svet izumire, a sa heteroseksualnošću se stvara.

    Da li vi sunce razlikujete teoretsko i psihološko razmatranje homoseksualizma, od fašističke propagange priotiv tih ljudi?
    Iz kog ste konteksta mojih reči tako „akrobatski“ zaključili, da sam ja rekao da jedino oni koji sebe definišu kao zdravi, imaju pravo da nastave civilizaciju, jer će ovi prvi, pederi i lezbejke, da odvede svet u degradaciju?
    Da nije možda ovo:

    Nebojša je rekao

    „Teoretski gledano, u biološkom smislu, sa homoseksualnošću svet izumire, a sa heteroseksualnošću se stvara.“

    Gde vi vidite u ovim mojim rečima da ja tvrdim da samo heteroseksualci imaju pravo da nastave civilizaciji?
    Ovo su fundamentalna objašnjenja i činjenice, i zapravo samo će homoseksualci nestati, jer uvek će postojati neki heteroseksualci koji će bioloski nastaviti civilizaciju.

    Kako će to homoseksualci da nastave svet, kad više ne budu mogli decu da ih usvajaju?

    kako će da ih rađaju?

    Dobro, može…ali to će biti svojevrstan homoseksualni blud i nemoral, moraće da prekrše homoseksualni „moralni kodeks“ , moraće tu neko sa nekim da primeni malo i „tu gadjivu“ heteroseksualnos, radi produženja grupacije.
    Od heteroseksualnosti će zavisiti njihov opstanak, od onog što stalno prigušuju u sebi.

    I da na kraju zavšim…nemam ništa protiv homoseksualaca, bez obzira što je to bolest, niti sam za njihovu bilo kakvu diskriminaciju po homoseksualnoj osnovi, i da im se uskrate bilo kakva GRAĐANSKA prava, bilo bi to neljudski, jer tim ljudima treba pomoći, mislim za one koji to žele, a za one kojima je to svestan slobodan izbor, neka se vanbračno venčavaju, vole, ali zakonom da se to i pravno reguliše…ne!

    To sam već objasnio zbog čega…

  • 33. Nebojša  |  13. јул 2009. у 01:37

    Muslim Demographics

  • 34. Ivan Tanovic  |  20. август 2009. у 19:42

    bravo!!!svaka cast

  • 35. Milan  |  13. децембар 2009. у 00:15

    Sinoc sam slusao Ducija, na SOS-u je bio (slusao jer mi je los SOS). Emisija je bila Kontranapad i bio je gost i neki politicar, a islo je dosta kasno, oko pola 3, mozda je bila repriza, ne znam. Da li je neko snimao to, hoce li biti tog snimka na sajtu?

  • 36. Nebojša  |  13. децембар 2009. у 09:38

    Da, Milana hoće, biće na sajtu. Iduće nedelje bi Duci trebao da dobije disk od voditelja emisije u kojoj je gostovao i odmah će ga poslati meni da ga obradim i postavim na blog.


Mapa sajta na srpskom

srbski
Klikom na donji link, imate pregledno sve na jednom mestu: Ducijeve tekstove, video i audio priloge, razne informacije:
http://wp.me/p6c8V-B7

Sitemap in english

eng
By clicking on the link below, you can find all in one place: Duci's articles, video and audio attachments, a variety of information in english and other languages:
http://wp.me/p6c8V-Bu

Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte. Posle unosa kliknite na "Prijavi me!"

Придружите се 971 другом пратиоцу

Категорије

Архива

Хероји победе над фашизмом

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The heroes of the victory over fascism

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Европска будућност балканских народа

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The European future of the Balkan peoples

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

JOIN US! NATO

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Претплата / Subscribe

Банер за блог Љубодрага Симоновића Дуција

Problemi sa slikom će biti otklonjeni

Дуцијеве књиге

Sport-Kapitalizam-Destrukcija

A new world is possible

Novi svet je moguć

Filozofski Aspekti Modernog Olimpizma

Olimpijska podvala

More Photos

