Љубодраг Симоновић Дуци: Трибина на филозофском факултету – 28.10.2014.

11. новембар 2014. at 01:28 5 коментара

Љубодраг Симоновић Дуци: Трибина на филозофском факултету – 28.10.2014.

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Легендарни кошаркаш бивше Југославије, учесник студентског протеста 1968. године, докторирао је на филозофском факултету. Велики борац за социјалну правду, говорио је на трибини поводом студентске блокаде, у знак подршке студентима у борби за своја права 28.10.2014.

Entry filed under: 20. Video prilozi sa Ducijevim nastupima. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , .

Љубодраг Симоновић Дуци – Трибина у Српском културном клубу, Љубљана, Словенија Љубодраг Симоновић Дуци у суботу 13.12.2014. гостује на ТВ Палма Плус, биће речи и о Дивчевом „закуцавању“ Срба!

5 коментара

  • 1. Aleksandar Pavlovic  |  16. новембар 2014. у 18:39

    „Prijatelji moji“ sto bi rekao Duci. Odvojio sam vreme, celih 2 sata, popio dovoljno kafe da ubije konja, i seo da slusam Ducija, ali los kvalitet audio snimka me je naterao da posle nekoliko minuta batalim posao, sada moram da procitam poneki Ducijev clanak, kad sam vec odvojio vreme za njega, sto sam dugo zeleo. Molim Vas ocistite audio zapise da bi se lakse slusali, previse je shuma. Super je ovo sto ima na nekoliko jezika. Svako dobro. Aleksandar Pavlovic

  • 2. Небојша  |  16. новембар 2014. у 20:49

    Александре,

    Чује се све разговетно, односно Дуцијев говор током целе репродукције, ја сам то саслушао и то потврђујем, могуће је да ти звучници нешто нису у реду. Дакле, нема никаквог шума, већ се то повремено чују звуци шкрипања столица, кашља у сали, или ходања по сали, а то нису шумови, већ звуци, као део једне звучне целине која се снима, па ако се деси да неко се закашље, или зашкрипи столица и то се сними, немогуће је то избећи и не снимити. Али, кажем, то нијем шум, већ звук.

    Шум се при оваквим стварима, када се снимају трибине на којима говоре појединци, рачуна онај произведен звук који произилази из неисправног микрофона преко кога се снима, па се тако чује неки његов сопсвени пискави звук, и то је шум, а тога нема, и зато нема шта да се пречисти.
    Надам се да си технички минимално образован и да схваташ шта сам рекао, а ионако цео Дуцијев говор се разговетно чује, јасно је шта прича, чују се све, ја сам све то чуо када сам преслушавао трибину.

    Поздрав,
    Небојша

  • 3. Dragan  |  24. новембар 2014. у 12:36

    Je l’ se zna kad ce gospodin Simonovic opet drzati neku tribinu u Beogradu?

  • 4. Небојша  |  25. новембар 2014. у 09:15

    Ако ми јави да ће бити гост на некој трибини која се буде организовала, ја ћу то да објавим, и онда ће да се зна. За сада ми још није ништа јављено.

  • 5. iRadaStudio  |  3. децембар 2014. у 01:22

    U pravu je jedan komentator na yt da bi trebalo za ovu tribinu napraviti transkript i deliti…nije zvuk tako loš, ali jeste traljavo..sluša se sa naprezanjem.


Mapa sajta na srpskom

srbski
Klikom na donji link, imate pregledno sve na jednom mestu: Ducijeve tekstove, video i audio priloge, razne informacije:
http://wp.me/p6c8V-B7

Sitemap in english

eng
By clicking on the link below, you can find all in one place: Duci's articles, video and audio attachments, a variety of information in english and other languages:
http://wp.me/p6c8V-Bu

Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte. Posle unosa kliknite na "Prijavi me!"

Придружите се 971 другом пратиоцу

Категорије

Архива

Хероји победе над фашизмом

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The heroes of the victory over fascism

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Европска будућност балканских народа

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

The European future of the Balkan peoples

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

JOIN US! NATO

Problemi sa slikom će biti brzo otklonjeni

Претплата / Subscribe

Банер за блог Љубодрага Симоновића Дуција

Problemi sa slikom će biti otklonjeni

Дуцијеве књиге

Sport-Kapitalizam-Destrukcija

A new world is possible

Novi svet je moguć

Filozofski Aspekti Modernog Olimpizma

Olimpijska podvala

More Photos

